zondag 6 maart 2011

Terug

Een dag eerder dan ik had gedacht, ben ik vandaag weer aan het bloggen geslagen. Of nou ja, ik zal het vandaag wederom bij één bericht plaatsen – vergeef het me.
Afgelopen weekend het Springweekend van E&R gehad. Dat betekent dat ik van mijn Bob Dylan-nieuws ben afgesloten. Op zich niet erg, maar wel jammer als er nieuws is. En dat is het afgelopen weekend het geval geweest.
Want Dylan mag dan eindelijk gaan optreden in het communistische China. Eerder werd hem de toegang verboden, vanwege zijn controversiële teksten waar Dylan nog steeds mee wordt geassocieerd (sorry Tom). Opvallend is het wel: terwijl in de Arabische wereld de ene leider na de andere wordt verdreven, mag de Amerikaanse anarchist komen optreden in China. Als dat maar geen teken aan de wand is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten