dinsdag 27 maart 2012

Daniël Lohues – Prachtig mooie dag


Verkeerde been als leste, dat ging alvast goed
Koffie en de stoete, valt zoals het moet
Ik zat vannacht te denken dat het ook wel weer eens mag
Eb’n een prachtig mooie dag
Eb’n een prachtig mooie dag

Niet alleen het weer, ook de blues en ook rest
Ik hoal vandaag alles buiten wat normaal de boel verpest
Lang geleden dat ik het leven zo mooi glanzend zag
’t Is een prachtig mooie dag
’t Is een prachtig mooie dag

Nee nee nee, d’r is geen man overboord
Ik ben vandaag zelfs bestand tegen een onvertogen woord

Nee nee nee, geen modder en geen maaiveld
Ik zweef eroverheen, dat is alles wat vandaag telt

Met vleugeltjes van keersevet vlieg in noar de zunne
Ik weet zeker da’k het red, want ik wil weer umme
Met een kop vol zonlicht naar een vrouw die op mij wacht
’t Is een prachtig mooie dag
’t Is een prachtig mooie dag
’t Is een prachtig mooie dag
’t Is een prachtig mooie dag 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten