vrijdag 16 maart 2012

Draw conclusions on the wall



Een foto van de stationstunnel van Camminghaburen. Hier loop ik ‘s morgens langs. Op de betonnen balk zie ik een drieletterwoord staan. Als christen vind ik dit maar niets. Het had voor mij niet gehoeven.
Hoe vaker ik hier voorbij loop, hoe meer ik mij realiseer dat voor iemand anders deze letters belangrijk zijn. Zo belangrijk, dat de schrijver dit met een anoniem publiek wilde delen. Wie onder het station van Camminghaburen loopt, wordt een lotgenoot.
Misschien is het wel een conclusie of samenvatting van de schrijver. Een geleende quote waarin hij zich herkent. Een alomvattende samenvatting tussen alle graffiti-kunst wat te zien is in de tunnel.

In the dime stores en bus stations
People talk over situations
Read books repeat quotations
Draw conclusions on the wall

Geen opmerkingen:

Een reactie posten