maandag 13 mei 2013

Voorbereidingsweekend


De afgelopen dagen heb ik niet geen blogs geplaatst. Niet helemaal een bewuste keuze. Of misschien ook weer wel. Afgelopen weekend had ik een voorbereidingsweekend van ProjectBeerze. Een project-breed weekend. Ik heb dat weekend mij gericht op de zaken van Beerze. Elke vorm van “afleiding” is vermeden. Dus ook bloggen.
Een mooi weekend hebben we gehad. Maar zo’n weekend gaat je niet in de koude kleren zitten. Korte nachtjes. Lange dagen. Overlegje hier, babbeltje daar. Veel nieuwe teamleden. Het eerste project-weekend waarin ik geen bestuursfunctie meer heb. Het laatste voorbereidingsweekend als actief Beerze-lid.
Geen geblog dus, tijdens het weekend. Genoeg inspiratie om de zomer met optimisme en hoop tegemoet te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten