dinsdag 26 maart 2013

Hyves


Vorige week heb ik mijn Hyves-profiel verwijderd. Ik deed namelijk niets meer met Hyves. Die status had mijn profiel al wel een paar maanden. Maar ik wilde Hyves een tweede kans geven. Misschien dat ik me had vergist, en ik toch opeens veel deed met deze vriendensite.
Dat bijvoorbeeld mensen contact zouden zoeken via Hyves. Maar dat dezen ze niet. Als ze al contact met me zochten, dan via Facebook.
Of gewoon van aangezicht tot aangezicht.
Maar niet via Hyves.
Dat geeft ook niet.
Daarom heb ik mijn profiel dus verwijderd. Ik verwachtte een hele ceremonie om mijn account te deleten. Want Raymond Spanjer en Sjuul Paradijs vinden het niet leuk als mensen afscheid nemen van Hyves. Dus moet je account verwijderen lastig worden gemaakt.
Als ik één ding heb geleerd in mijn tijd als ICT’er bij Omrin, is het wel de tegeltjeswijsheid: Google is my friend.
En zo vond ik via de grootste zoekmachine ter wereld een handleiding om mijn Hyves-profiel te verwijderen. Een eenvoudige handleiding werd gevonden. Een, twee, drie en schoon is uw kunstgebit. Mijn account verdween als sneeuw voor de zon. Alsof ik nooit op Hyves had bestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten