dinsdag 12 maart 2013

#WijDoenHetZelf!


Vorige week ben ik gestopt bij de gemeentelijke buitendienst. Dat was niet helemaal zonder reden. Want ik ben begonnen met een nieuw project binnen de gemeente. #WijDoenHetZelf! heet het project.
Het project is redelijk eenvoudig. Wie een uitkering heeft, kreeg een uitnodiging om een plan te maken om aan het werk te komen. Een baan zoeken vanuit jezelf, zonder dat de gemeente je ergens plaatst.
Mijn plan is om als stadsschrijver aan de slag te gaan. Op het fietsje door Leeuwarden, op zoek naar een verhaal. Hoe dat precies vorm krijgt, en waar mijn verhalen komen te staan, zijn dingen waar ik de komende twaalf weken mee aan de slag ga.
Tijdens #WijDoenHetZelf! krijg ik ook de mogelijkheid om over het project te schrijven. Die verhalen zal ik op dit blog gaan plaatsen – mutatis mutandis (niet alles kan zomaar openbaar worden gemaakt).
#WijDoenHetZelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten