maandag 12 september 2011

Archief

Het leuke van een weblog bijhouden, is dat je op die manier een heel archief opbouwt. Je moet er dan wel voor zorgen dat je een back-up hebt. Want als je blogt bij Web-log, en je hebt je verhalen niet ergens anders opgeslagen, dan zit je met de gebakken peren.
Ik heb in de afgelopen jaren al best wat geblogd. Honderden blogs verschenen van mijn hand. Eerst via Hyves, later via web-log, weer later kwam Blogspot en JournalistFrits.nl er bij. Een breed scala aan onderwerpen is voorbij gekomen. Opmerkelijke berichten, opvallende berichten, verhalen waar ik persoonlijk weinig of juist veel mee had.
Een heel archief, het is een bewijs van mijn meters die ik al schrijvende maak. En het leuke is, iedereen kan en mag het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten