dinsdag 13 september 2011

Duizendste blog

Dit is een emotioneel moment. Ik schrijf namelijk mijn duizendste persoonlijke blog. Vijf jaar geleden schreef ik mijn eerste blog op het vriendennetwerk Hyves. Later volgden de blogs op web-log (2007 – 2011). Sinds enkele weken blog ik verder op Blogspot. De laatste jaren blog ik ook Dylan-verhalen op het blog van Tom Willems.
Al die blogs bij elkaar, dat zijn er nu dus duizend. Ik heb niet alles meegeteld. Zo zijn mijn blogs waarin ik commentaar op het nieuws leverde (33 blogs), niet meegeteld bij die duizend. Evenmin mijn politieke blogs over mijn eerste jaar bij PerspectieF (346 blogs). Ook zijn mijn nieuwsblogs (403 blogs) niet meegeteld om dat aantal van duizend te halen.
Had ik die blogs wel meegeteld, gezamenlijk goed voor 782 blogs, dan staat de teller nu op 1782 blogs. Geschreven dus in vijf jaar, waarbij ik de frequentie van het aantal blogs de laatste jaren wel heb opgevoerd.
Duizend persoonlijke blogs, waar zal het eindigen? Is dit het einde van het begin? Ik weet het niet. Wat mij betreft komen er nog minimaal duizend blogs bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten