zondag 25 september 2011

NoordNederlandsDYLANfestivaL

Wat ik van het NoordNederlandsDYLANfestivaL vond? Ik vond het een hele leuke dag, met leuke optredens. Al die bandjes en artiesten die regelmatig met elkaar het podium bestegen – zonder dat te hebben gerepeteerd. Een gezellige sfeer, een goede locatie, prima organisatie, ik was de koning te rijk.
Natuurlijk kan ik er veel over zeggen. Maar ik zal niet mijn recensie overdoen. Voor mij was er één absolute hoogtepunt (naast alle andere hoogtepunten en bijzondere optredens). Het optreden dat Ernst Jansz deed met The New Fools, was werkelijk voortreffelijk.
The New Fools vormden de begeleidingsband van Jansz bij de uitvoering van 'Meisje van de rode rivier'. Een mooi lied, een mooie vertaling maar bovenal dus een mooie uitvoering.
Nogmaals, ik heb me er heel erg vermaakt. Hopelijk denken de andere aanwezigen daar ook zo over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten