vrijdag 7 september 2012

Bam! De nieuwe Dylan

Gijsbert Kramer is enorm positief over Dylan's nieuwste plaat: Tempest. Kramer noemt het Dylans beste plaat sinds “Love & Theft” uit 2001. Daarna volgden nog Modern Times, Together Through Life en de kerstplaat Christmas in the heart.

Geef de muziekjournalist van de Volkskrant maar eens ongelijk. Vanmiddag haalde ik de plaat op bij Wobbe, mijn platenboer op de Voorstreek. Natuurlijk heeft hij de cd al lang en breed geluisterd. 'De rillingen liepen over m'n rug,' vertelde Wobbe over zijn eerste Tempest-beluistering.

Op dit moment kan ik nog weinig over het album zeggen. Lees gerust de recensie van Kramer. Snuffel rond op het blog van Tom Willems. En luister zelf naar Tempest. Dat ga ik ook doen. Genieten, overal waar ik kan luisteren naar de nieuwe Dylan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten