maandag 24 september 2012

Bob Dylan en belangrijke momenten


Nadenkend over Bob Dylan, bedacht ik me onlangs dat Dylan in Nederland optrad omstreeks belangrijke gebeurtenissen. Mijn eerste Dylan-concert was mei 2002 – de oorlog tegen het terrorisme was volop aan de gang na '9/11', en het optreden was vier dagen voor de moord op Pim Fortuyn.
Mijn tweede concert was in november 2003, ik was net begonnen aan mijn tweede jaar Havo-4. Mijn derde Dylan-concert was in oktober 2005 – Katrina had kort daarvoor New Orleans onder water gezet. In 2007 ging ik weer naar Dylan, het was Tweede Paasdag. 2009 volgde daarop, Goede Vrijdag. En in 2011 was de Arabische Lente druk doende om kolonel Khadaffi af te zetten.
Ik ben benieuwd welk belangrijk moment staat te gebeuren, als Dylan binnenkort opnieuw naar Nederland komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten