vrijdag 23 december 2011

Geen paniek

De hele commotie rond Windesheim – ik word vaak bevraagd over mijn diploma. Is die ook ondermaats? Heb ik een diploma gekregen, die HBO-onwaardig is? Wordt mijn diploma onderzocht door de speciale externe commissie?
Uiteraard, ik zat ook met vragen. Dat dwong mij ertoe om contact op te nemen met Windesheim, en te vragen naar Jan Rietman. Niet de pianist, maar een manager bij de opleiding Journalistiek. Hij mailde mij de volgende reactie.

Bedankt voor je e-mail.
We begrijpen je bezorgdheid en betreuren de situatie ten zeerste.

Voor oud-studenten waarvan het diploma is gedateerd na 1 september 2009 geldt dat alle relevante afstudeerwerkstukken opnieuw worden beoordeeld. Alle oud-studenten waarvan het afstuderen wordt onderzocht krijgen een brief thuisgestuurd. Deze brief is donderdag 22 december verstuurd. In deze brief informeren we je over de aanpak en de gang van zaken in de komende maanden. Dit betekent dus dat je naar de datum op je diploma moet gaan kijken, dan weet je of je tot deze groep behoort.

Voor meer informatie kun je kijken op www.windesheim.nl. Daar vind je een lijst met veelgestelde vragen met aanvullende informatie.

Goed, 1 september 2009 is dus de magische datum. Ik haalde mijn diploma in september 2009 op, dus ik moest maar goed kijken welke datum op mijn diploma staat. Warempel, mijn afstudeerdatum staat genoteerd voor 31 augustus 2009. Met een minimale marge val ik dus buiten de kritische periode.
Voor 11 januari staat een informatie-avond gepland voor oud-studenten. Ik ga er uiteraard heen, ondanks dat ik in de buitencategorie val. Maar ik wil wel het naadje van de kous weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten